Bu Blogda Ara

13 Şubat 2015 Cuma

TREND KOMBİNLER


    Bu kombinlere bayılacaksınız. Ben tek kelimeyle hem tarz hem de şık olan  bu güzel kombinlere  ba-yıl-dım. Reyondan alıp direk gardırobunuza itip sonrada aynı şekilde mi  giyiyorsunuz?

     Hani biraz farklılık nerede? İşte moda severleri gördüğünüz gibi renk uyumu ve detayları kullanarak nasıl farklı duruyor kombinler. Benim için hayat biçimi bir tutku olan moda yaptığım işin keyfini sürmemde en önemli unsurdur..Hangi meslekte olursanız olun kadın kıyafetle var olur ve bu onun için yaşam şekli mutluluk kapsülü gibi bişeydir aslında.Gezelim alalım tabiki ama bunları kendimizden bir şey katarak şekillendirelim.Hadi bir bakalım kimler nasıl kombin yapmış :)



Louis Vuitton


       Elbise ve montunuza uyumlu bir çanta bulmak çok zor olmaz. Kombinde uyumu sağlamak için  herşey aynı olsun diye uğraşmamalıyız. Detaylarla bağlantılar kurabiliriz nihayetinde. Elimize aldığımız Louis Vuitton çantasına bağlayacagımız ufak bir fülar herşeyi değiştirebiilir.

Balenciaga




     Sert bir imajınız varsa bunu üstüne basarak devam ettirmelisiniz ... Yok ben aslında şu detayla fazla olmadığımı kanıtlamak istedim gibi yanılgılar bizi kararsız, ne olduğu belirsiz bir görünüme hızla itebilir.Balenciaga'nın kombininde o sertliği ve sivriliği kullandığı siyah beyaz şal ile dengede tutabildiğini görüyoruz.

Michael Kors




   Bir gömleğim olsun bugünlerde karda kışta giydiğim kazakların altına giyip maskülenliğimi göstersin diyenler hooop buraya.Bu kombin tam sizlik o zaman hanımlar görüldüğü gibi yaka ve manşet sizi tamamen farklı ve maskülen gösterebilir.

The Row


    Bu kombin için sizlerde eminim söyleyecek çok bir şey bulamayacaksınız.Bu renk uyumu nasıl insanı farklı rüyalara  götürüyor.  Lavanta ve bordo'nun muhteşem uyumu beni adeta büyüledi.Ya sizi? 

See by Chole



    Yazın giydiğimiz elbiseleri kışında kullanma imkanı sunan gömlekler, renk uyumunu yakaladığınız anda  yazlık elbiseleri kışın bu şekilde kullanabilirsiniz.İnanın hem farklı hem yeni bir kıyafet oluşturabilirsiniz.Ben en azından denemenin faydalı olduğunu kendi kombinimde gördüm. :)

Sonia Rykiel 


   Desenli çoraplar artık çok revaçta.Sonbahar-Kış koleksiyonları bu çoraplarla rahatlıkla kombinleyebiliriz hanımlar.Sonia Rykiel 'nin çok başarılı bulduğum kombininden tabiki bizlerde sonsuz yararlanacağız.

Christopher Kane


   Uzun bir kabanınız varsa eğer  kendi kemeriyle kullanmaktan da sıkıldıysanız yapmanız gereken çanta yada ayakkabınıza uyumlu bir lastik kemer edinmeniz  olacaktır.


Edun



      Mini etekler trend olan midi boya nasıl dönüştürülür ; dantellerin zarafeti bizi yalnız bırakmıyor.Hem günlük hemde bir davette giyilecek kadar şık bir etek yada elbise haline dönüşebiliyorlar. Ben hemen bu trende ayak uydurdum sanrım şimdiden bir kaç tane eteğim oldu. :)


Elizabeth and James


    Bunu kimler dener bilmiyorum ama bu bir akım olabilir ve etekli pantolon dediğimiz furya tekrar dönebilir. Siz bu kombine ne dersiniz?

2 yorum: